نمایشگر تبلیغاتی

برای اینکه مشتری بتواند تجربه ای بی نظیر را با استفاده از محصول شما کسب کند در ابتدا باید توجه او را به سمت محصول و خدمات خود جلب کنید. آیا استفاده از نمایشگر تبلیغاتی می‌تواند ابزاری مناسب برای رسیدن به این هدف باشد؟

بسیاری از تحقیقات و بررسی های علمی ثابت کرده‌اند که ذهن انسان تنها به مدت چند ثانیه می‌تواند به صورت کامل بر یک موضوع، متمرکز باشد. دیگر تحقیقات صورت گرفته نیز نیز نشان داده‌اند که بسیاری از افرادی که در رده سنی ۱۸ تا ۲۴ سال قرار دارند وقتی هیچ چیزی نمی‌تواند توجهشان را به خودجلب کند به سراغ گوشی همراهشان می‌روند. استفاده از صفحه نمایش هایی که تصاویر و نوشته‌ها را با وضوح بالایی نمایش می‌دهند، به آسانی می‌توانند توجه تمام مشتریان را به خود جلب کنند.

قبل از انتخاب نمایشگر، شرایط محیطی را به خوبی در نظر گرفته و بررسی کنید. استفاده از نمایشگرهایی با وضوح بالا در هر محیطی می‌تواند مزایای فوق العاده‌ای را برای شما و مشتریانتان به همراه داشته باشند. مسلما در رستورانها، مشتریان ابتدا و قبل از انتخاب غذا، به منو برد نگاه می‌کنند تا غذای مورد علاقه خود را انتخاب کنند. یا مثلا نمایشگرهای داخل یک سالن ورزشی می توانند گزینه بسیار مناسبی برای تبلیغات محصولات مرتبط باشند.

ارائه محتوای پویا به صورت مداوم نیز یکی از بهترین روش‌های موجود برای جلب توجه مشتریان است. بسیاری از پمپ بنزین‌های موجود در کشورهای مدرن دنیا از دیجیتال ساینیج‌ها در محل های فروش استفاده می‌کنند و بدین ترتیب اطلاعات مهم و ضروری و حتی سرگرمی‌ها را با استفاده از آنها به نمایش می‌گذارند.

البته در تمام این موارد لازم است تا محتوا را به صورت مکرر، آپدیت کنید زیرا در غیر این صورت، مشتریان از دیدن تصاویر و متون تکراری، خسته می‌شوند. به هر حال با توجه به موقعیت و شرایط و با اولویت قرار دادن مشتریان می توانید بهترین نمایشگر تبلیغاتی را انتخاب کنید.